Direktlänk till inlägg 6 december 2011

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Hallonkungen - 15 januari 2012 01:01

Hej alla! Byter blogg! Känner att jag vill fokusera mer på en hästblogg så nu för tiden kommer jag att finnas tillgänglig på: equience.bloggplatsen.se, fast om du kikar in där kommer du att få läsa och se endast hästar och ridsport ;) Mhihihihi... ...

Av Hallonkungen - 13 januari 2012 13:27

Hejsan bloggen! :) Sitter på sjukhuset med min brorsa och morsa på sista studiedagen för att min brorsa ramla i skolan och var tvungen att sy knät. Värsta gropen in i knät :( det sjuka var att han endast fick bedövning runt knät och såg på när dom s...

Av Hallonkungen - 11 januari 2012 17:19

Hejsan alla sköna! ^^ Idag när jag satt på bussen på väg hem sätter jag igång något spel på wordfeud mot en kille. Det är inte så speciellt liksom ut det är chatten jag vill skriva om! Iaf han börjar skriva i chatten med mej och så här såg den ut: ...

Av Hallonkungen - 10 januari 2012 16:46

Tja! Nu har jag bytt skärmskydd på min iPhone... igen :P det gamla lossna HEELA tiden för att det låg för mycket skit under och nu sitter det nya efter blåsningen som en smäck :)   Btw, nu kommer vi till mitt tråkiga innehåll i dagens inlägg...

Av Hallonkungen - 9 januari 2012 20:08

Hej alla! :) Idag är det måndag ... och imorron är det skola igen D: Det ska bli kul att se alla mina saknade vänner som jag inte har träffat under lovet! Synd att Smultronkungen inte är i skolan, hon åkte ju till Kanarieöarna idag (lyckosten), ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur tror du 2012 blir?
 Bästa året ever! :D
 Bra
 Okej
 Ganska dåligt
 Värsta året ever! D:
 Venne ^^

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards